2013. jún. 29.

Prológus





-Na hát akkor mi lesz?-kérdezte. Ott álltunk a motor mellet, kézen fogva Adammal.
-Próbáljuk meg!-válaszoltam. Adam kérdő tekintettel nézett rám. Bólintottam egyet, majd  a  tőle kapott bukósisakot felvettem. Óriási nevetés tört ki Adam-ból. 
-Hülyén áll!-mosolygott, majd ő is felvette a  sisakot. Avril Moon vagyok 18 éves. Kitűnő tanuló vagyok a Comenius Gimnáziumban. Most írtam meg  a jelentkezésemet a  híres University College London egyetemre. Igen védőügynökként szeretnék dolgozni. Most épp Adam mögött ülök a motorján, jaj bocsánat az új motorján.

[Visszatekintés]

Avril születés: 
-Szeretlek!-suttogtam a feleségemnek és az újdonsült lányomnak, Avrilnek. 
-Mi is szeretünk!-nevetett Molly, majd egyszer csak csipogni kezdet az egyik műszer. A szülés vezető doktor meg pár nővér futott be. Ránéztem a  feleségemre, aki a halott karjaiban tartotta a kislányunkat. Az egyik nővér megfogta Avrilt és kitessékelt engem. Leültem a székre a barátom mellé Conorhoz.
-Semmi baj nem lesz!-nyugtatott. Most vagyok huszonnyolc éves van egy  feleségem és egy lányom. Ha meghal a  feleségem akkor mi lesz velem. A lányom még se  nőhet fel anya nélkül. Conorhoz fordultam aki csak húsz éves mégis van már két gyermeke és egy felesége. 
-Remélem!-suttogtam. 
...
A doktor jött ki. Ruhája  a  feleségem vére száradt.
-A  nő férjét keresem!-nézett rajtunk végig. Felálltam és oda mentem hozzá.-Sajnálom de sajnos a meghalt!-nézett szemembe a  doktor. 
-Nem lehet maga hazudik és félre löktem!-be akartam menni de Conor vissza fogott.-Engedj el te  rohadék!-ordibáltam. Nem engedett csak leültetett. Ha nem fogott volna vissza.
-Sajnálom doktor úr!-néztem fel rá.
-Semmi baj megértem!-válaszolt. Hogy érthetné meg hissz.

[Jelenbe]


-Szeretlek!-nevettem Adammal. 
-Én is  szeretlek!-csókolt meg.  
-Imádom a pikniket!-mosolyogtam. Adam nem mondott semmit csak elkezdet csikizni.
-Kér.......lek.........ne........hagyd........abba!-nevettem.
-Oké!-mosolygott.
-Holnap már suli és 12 leszünk!-mosolyogtam még mindig.Adam arcáról lehervadt a  mosoly. -Mi a  baj?-emeltem fel a  fejét.
-Semmi!-erőltetett egy mosolyt, majd megcsókolt.

2 megjegyzés: