2013. aug. 14.

1. Rész- Első Nap



Első Nap

Szeptember 2.

Betettem a tolltartóm a  táskámba,  majd vállamra vettem és felvettem a kedvenc bőrdzsekim.
-Szia apa!-ordibáltam el magam.
-Szia!-köszönt el.
-Hangosabban nem lehetne!-ütköztem bele az ajtóban álló Adam-be.
-De lehet!-hajoltam a füléhez majd egy óriásit ordítottam.
-Oh köszönöm!-lehelt egy puszit a homlokomra.
-Neked bármit!-kacsintottam rá. Beszálltunk a kocsijába és bekötöttem magam.
-Zene?-kérdeztem.
-Új rádió!-nevetett. Tudja, hogy imádom a zenét de csak gitározni tudok a  hangom rémes. Mikor végre megszólalt a kedvenc zenét a Burn , nem fogtam vissza magamat és énekelni kezdtem. Adam furcsán nézett rám, így hát be is fogtam a számat és végre elindultunk a suli felé. Az utolsó év. Jaj de nem akarom, hogy vége legyen hisz olyan jó osztály voltunk. Nem akarok elmenni.
-Min gondokozol?-jött a kérdéseivel Adam, miközben vezetett.
-Hogy utolsó év és utoljára látjuk az osztály társainkat!-sóhajtottam.
-Hát igen!-szomorodott el. Az út további részét csöndben ment, vagyis az az öt perc csöndben telt. Mikor megérkeztünk, Adam leparkolt én meg villám gyorsasággal ugrottam az osztálytársaim karjaimba. Név szerint Molly, Mark, Jessica és Jennifer karjaiba.
-Ember mit tettél a  csajoddal?-pacsizott le Mark Adammal.
-Semmit még!-huzogatta a  szemöldökét.
-Te perverz disznó!-ütöttem bele a  vállába, de persze gyengén.
-Csajszi!-ordíbálta Jack és a nyakamba ugrott.Hát igen ő, hogy is mondjam buzi, de senki sem ítéli el.
-Hol van az én barátném?-jött oda Orsolya. Orsi csere diák. Év elején Bo-val cseréltek helyet! Szerintem jó döntés volt.
-Itt!-mosolyogtam, majd csajos puszit adtunk egymásnak amit a két fiú undorodva nézett.
-Fiúk!-nevettem fel Orsolyával, majd elindultunk a termünk felé. A jól megszokott lépcsőn tornáztuk fel magunkat, majd a jól megszokott unalommal sétáltunk be a terembe ahol a jól megszokott őrjöngés volt. Hát nem egy átlagos osztály...Szerintem. Na jó a többi osztály is hülye, ökör és még sorolhatnám de a  mi osztályunk olyan, hogy ha az egyik bajban van a  többi harminc rögtön ott terem.
-Avril szívem jól vagy?-rángatott fel a gondolataimból Adam.
-Igen drágám!-erőltettem egy mosolyt. Sohase  bírtam az ilyen cukorborsó, nyuszika, szívem,drágám "becézketéseket". Persze az már más tészta, hogy miért használom. Adam nagyon szereti és én mivel imádom őt ezért mindent megadok neki ami egy barátnőtől lehet. De azt tudom, hogy Adam nekem sokkal többet ad mint szerelem, kmh sex,  pasi, barátság stb. Mindig mellettem van bármikor. Volt mikor egy nap egy "kis" rohamom volt........

[Visszaemlékezés]

-Hagyjál!-ordibáltam.
-Kislányom kérlek tedd le!-mutatott a kezembe lévő fegyverre, amit a garázs egyik dobozában találtam.
-Soha te ölted meg anyát!-ordibáltam és közben a fegyverrel hadonáztam ami miatt senki nem mert a közelembe férkőzni. Míg végül annyira rosszul éreztem magam, hogy felrohantam a szobámba és bezártam, majd az ajtóhoz toltam az éjjeli szekrényemet. Leültem a még meglévő ágyamra mivel a szekrényemet tönkre tettem és gondolkodni kezdtem.
-Avril!-hallottam meg egy rekedtes hangot amely mégis oly megnyugtató volt.
-Adam!-sóhajtottam, majd mint mindig felcsúsztam az ágyon és törökülésbe ültem.-Hogy jöttél be?-néztem az ajtóra, ami még midig úgy volt ahogy hagytam.
-Ablak!-nevetett fel. Jaj tényleg az ablak, hogy milyen.....hülye vagyok. Adam lassan felém közeledett, majd felém kerekedett és puszit nyomott a homlokomra.
-Szeretlek!-mondtam ki.
-Szeretlek!-mondta ki, majd ölébe húzott és a karjában aludtam el.

[Jelen]

És onnantól tekintjük a kapcsolatunkat. Azóta már pontosan öt éve vagyunk együtt.
-Avril ha kérhetném ne álljon az  ajtóba, hanem üljön le!-jött be a tanárunk Mr. Wilson. Bólintottam egyet, majd szélsebesen levágódtam Mark mellé. Az óra nem volt valami érdekes. A tanár elmondta, hogy mi kellene a  kövi órára, ,majd villám gyorsan távozott.De hát mit várhatunk a kedvenc tanárunktól.
-Avril!-fogta meg valaki a  derekam. 180° fokos fordulatot vettem és Adam-mal találtam magam szembe.
-Igen?-kérdeztem. Vészesen közel volt, már hozzám.
-Órák után eljössz velem moziba?-kérdezte, úgy mintha első randink lenni. Igazából ezt is szeretem benne. Olyan vele lenni mintha csak első csók, randink lenn. Újra és újra belé szeretek.
-Persze!-bármikor zavarba jövök, amit ő egy kuncogással vagy egy csókkal elintéz.
-Húúúúúúúúúú!-hallottam meg Orsolya és Mark hangját.
-Élvezitek a mozit?-fordultam feléjük.
-Netalántán popcornt vagy colát hoznál azt megköszönnék!-vígyorgott az én drága barátnőm.
-Az lesz az első dolgom!-forgattam meg a szemeim, majd átmentünk a biologia terembe. Hát nem mondanám egy tiszta teremnek. Na de mindegy. Az órának gyorsan vége lett, aminek persze nagyon örültem. A nap további része arról szólt, hogy milyen cuccokat hosszunk a holnapi órákra és hogy készüljünk fel erre az évre mivel nagyon nehéz lesz. Mindig ezt mondják de nem szokott bekövetkezni mivel a maga  a tanárok hülyék. Jó most nem akarok ilyeneket szólni de a spanyol tanárunk Nail a szótárból szokta kinézni a szavakat.A sulinak vége hamar eljött. Adam gyorsan haza vitt, majd végül Orsit is elvitte. Addig nekem volt időm elkészülődni. Egy bajuszos öltözéket kaptam magamra. Nagyon szeretem a bajuszos dolgokat. Sok mindenem van de most nem sorolom fel.

2 megjegyzés:

  1. Jujj nagyon cool lett! Nincs rá szó,hogy mennyire jó amiket írsz, legyen .az bármilyen.;) bár erről eszembe jut valami és I am afraid...

    VálaszTörlés