2013. nov. 13.

2.rész- Mozi




Mozi



-Csöngettek!-ordíbált fel apa. 
-Megyek!-ordibáltam vissza. Na hát ilyen a mi kis komunációnk. Vagy úgy fél óra múlva lebattyogtam a  lépcsőn és kinyitottam a meglévő ajtónkat.
-Szívem tudod hogy mióta állok itt?-Adam volt az. Ahogy láttam ő nagyon is ki öltözött 
-Öm tippelek öt perce!-arrébb álltam és beengedtem Adamot aki köszöntötte apámat, majd felmentünk a szobámba. Persze apu "kicsit"védelmező típus ezért szólt, hogy védekezzünk. Na jó itt már kicsit vörös lettem mint a paradicsom vagy rosszabb.
-Egyébként a  válaszom nem több mint öt perce!-huppant le az ágyamra, majd elővette a telefonját és lefotózott.
-Szépen nézünk ki!-forgattam szemei.
-Egyszer úgy marad!-egy szív döglesztő mosolyt küldött felém.
-Reménykedj!-beültem ölébe, majd húzni kezdtem agyát, hogy ajkaira lihegtem.
-Ebben akarsz jönni?-nézett végig rajtam amit én egy szerény mosollyal nyugtáztam.
-Baj van az ízlésemmel?-kérdeztem.
-Öm nem én nem azt mondtam csak hogy a ruha amit felvettél az....!-imádom mikor zavarba tudom hozni.
-Szerinted undorító a  ruhám!-álltam fel és tettetem, hogy megsértődtem.
-Nem.. csak.. most.. randira ..megyünk ..nekem.. meg...!-ennyit arról, hogy lány nem tud zavarba hozni fiúkat.
-Csak viccelek, gyorsan átöltözök!-és már be is  rohantam a gardrób szobámba. Bizony van nekem ilyesmi. Anya halála után amikor még csak egy napos voltam apu azóta is próbálja helyetesíteni néha-néha sikerül néha meg nem.
-Na nézzük csak!-néztem végig az "elegáns" szekcióban.
-Kész vagy már?-jött egy hang a túl oldalról.
-Még nem, gyere be segíteni!-na gondolom sokra megyek majd vele. Halk ajtó nyitódásra lettem figyelmes.
-Na mutasd hol tartasz?-két kezét derekamra csúsztatta.
-A top ötösnél!-válaszoltam.
-Hogy hol?-értetlen fejet vágott mintha nem ismerne.
-Tudod mind az ötöt felpróbálom  és egyet kiválasztunk!-magyaráztam.
-Hiphip Hurrá!-motyogott, majd leült és várta a bemutatott. Az első ruha olyan snasz , ami persze az egyik kedvencem a sok közül.  Kilibbentem, majd forogtam egyet mint abban az Amerika Hercegnője című filmben.
-Na?-kérdeztem mikor már a  hányinger kerülgetett a sok pörgéstől.
-Tökéletes!
-Akkor meg se próbálom a többit!
-Jó ötlet!-kacsintott, majd lement a nappaliba. Én feltettem  egy kis alap sminket, majd én is lementem.
-Mehetünk!-libbentem be a nappaliba.
-Oké!-mosolygott Adam. Beültünk a kocsiba, majd elindultunk a mozihoz. Mikor már végre oda értünk, sikerült eldöntenünk, hogy mit nézünk meg, vagyis a Zombi Támadás 3. részét ami meglehetősen jó. Vettünk jegyet, meg popcorn-t és egy közös családi colát, majd beültünk.
••
A film meglehetősen "érdekes" volt de nekem nagyon tetszett.
-Hogy tetszett?-fordultam Adam-hez
-Elmegy kategóriába tartozik!-mosolygott.
-Miért is?
-Mert ha jól tudom a zombik hallottak és nem tudnak át állni a jó oldalra!-magyarázott.
-Az igaz!-gondolkodtam el.
-Nekem mindig igazam van!-nevetett, ami persze nem volt valami vicces.
-Most nevetnem kellett volna?-néztem rá ártatlan szemekkel.
-Nem!-szontyolodott el.
-Hülye!-csókoltam meg ami végül forró csókba ment.
-Imádlak és szeretlek is!-mondta majd kaptam nyak puszit. Adam haza vitt, majd lebeszéltünk apámmal, hogy itt alszik. Együtt zuhanyoztunk le, ami nálunk már szokás volt. Gyorsan bebújtam a  takaró alá, majd vártam Adam-et. Már vagy egy órája ott voltam, amikor két meleg kezet éreztem a derekamon, majd valaki magához húzott....Adam.  Lassan csókolgatni kezdte a nyakam...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése